pátek 5. srpna 2016

Knihobití balíček

Takže právě mi přišel balíček od Knihobita! :)

Na balíček jsem byla hodně zvědavá, protože jsem Knihobita objednávala úplně poprvé a musím říct, že tohle jsem vážně nečekala!

Když jsem slyšela bouchnout dveře od pošťáckého auta, hned jsem si ho šla ke dveřím převzít. Opatrné otevírání jen prodloužilo napětí, protože jsem vážně netušila, co v balíčku najdu. Při tom, když jsem vyplňovala svůj profil preferencí, jsem zadala širší okruh. Ačkoli většinou čtu jen fantasy, sem tam nějaký thriller a momentálně detektivky, popřípadě příležitostně pár jiných žánrů, zadala jsem i spoustu dalšího. Např. i romány, humoristickou četbu nebo osobní rozvoj. Řekla jsem si totiž, proč se omezovat pouze na to co čtu pořád, když je tolik knížek, o které bych normálně ani nezavadila a třeba jsou dobré.


Když jsem vytáhla dopis od Knihobita a zahlédla jsem tam, co mi přišlo za knihu, málem mě "natáhlo" :D. Jakmile jsem viděla "sbírka povídek" zarazila jsem se a říkala si, jak na tohle vůbec Knihobit přišel. Na databázi mám většinou samé fantasy a sem tam něco jiného, ale sbírku povídek teda asi žádnou. Když jsem knihu vytáhla, byla jsem trochu skeptická. Přišla mi jako kniha, o kterou bych v knihkupectví či knihovně sotva zavadila pohledem. Jméno autora, Robert Fulghum mi nicméně něco řeklo, ale nějak jsem si ho nedokázala zařadit. Pak jsem si vzpomněla, že jsem od něj četla docela pěkné citáty a tak jsem odložila předsudky a knihu otevřela. Neodolala jsem a přečetla si první povídku, podle které je kniha pojmenovaná - Poprask v sýrové uličce a byla jsem vážně překvapená. Už tahle první povídka mě nesmírně zaujala. Vtipná, čtivá povídka ze života a k zamyšlení. Určitě si ji přečtu hned, jak dočtu Hedvábníka, i když jsem původně myslela, že bude někde na konci čtecího seznamu. Tak toto bylo ke knize a teď k ostatnímu :).



Jako něco na zub ke knize Knihobit zvolil nízkosacharidové müsli sušenky. Tímto mi Knihobit snad přečetl myšlenky :D. Nedávno jsem se dala na zdravější životní styl a snažím se shodit pár kil, proto mi trochu "zdravější" mlsání udělalo strašnou radost :).



Další byli antistresové omalovánky s pastelkami. Další věc, kterou mi Knihobit udělal neskutečnou radost. Malování to je moje :).



No další, sbírka vtipů o advokátech...No to nevím tedy, jak Knihobit přišel na tohle :D. Ale tak zběžně jsem to prolétla a třeba si je někdy i přečtu - když jsem byla menší, chtěla jsem být právnička, tak se třeba i zasměji. A v knize jsou celkem pěkné ilustrace :D.




Také jsem v balíčku našla záložky, (záložek není nikdy dost :D) reflexní smajlík na batoh (reflexní prvky jsou povinné, takže se hodí) a přihláška do klubu Knih Dobrovský (kterou asi moc nevyužiji, jelikož knihy nakupuji jinde).

Takže z prvního Knihobitího balíčku jsem celkem nadšená a určitě to někdy zkusím zase znova! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat