pátek 5. srpna 2016

Unboxing

Dnes možná trochu netradiční unboxing. Nedávno mi přišel očekávaný balíček. Ti z vás, kdo očekávají knihu, budou možná zklamaní, ale balíček byl v duchu knižní tématiky.
Balíček byl z Knižního vesmíru, takže někdo z vás už možná tuší co by to mohlo být.


Když jsem balíček otevřela, málem mě trefil šlak, protože to nejdřív vypadalo, že je tam jen papír. Naštěstí při bližším pohledu byl ve faktuře skrytý i můj poklad, na který jsem se opravdu těšila.




Ano, jak vidíte tak moje slabost- placky (plackami mám pokrytý už skoro celý batoh :D ), podle kterých navíc můžete odtušit mé oblíbené knihy a knižní styl a náhrdelník s mým oblíbeným citátem z knihy Alenka v říši divů. 


Náhrdelník má na můj vkus moc dlouhý řetízek, tak jsem si ho vyměnila, ale jinak naprostá spokojenost. Lidičky z e-shopu Knižní vesmír skvěle komunikují a odesílají objednávku brzy. Proto všem knižním šílencům nemůžu jinak, než doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat