pátek 5. srpna 2016

Přírůstky ze Světa knihy 2016

Ahoj knihomolové! :)

Moje přírůstky jsou o dost větší, než jsem očekávala. Přivezla jsem si 12 knih, 2 časopisy, několik záložek, placku a pár dalších věcí a to nepočítám těch spoustu dojmů z veletrhu! :) Musím říct, že jsem měla problém to vůbec nacpat do jedné fotky.



Nejdříve vám chci napsat něco k výhře v soutěži Rosteme s knihou. Za krásné druhé místo jsem získala 4 knihy (přičemž k mé velké radosti nové Metro 2035, které jsem si původně chtěla koupit a také knihu Soumrak od Glukhovského a knihu od Rowlingové-pod pseudonymem), také takový ten látkový batůžek s příšerkou s. r. o., který jsem přenechala bráškovi, magnetickou záložku a placku Rosteme s knihou. Podle mě vážně krásné ceny a moc za ně děkuji. Navíc díky autogramiádě s Glukhovským mám obě knihy podepsané i s věnováním, které jde sice přelouskat těžko, ale pořád je tam napsané "Pro Káťu" :D



Tyhle knihy jsem si koupila spíše do počtu, měli je v Euromédii v hrabárně ve slevě tak jsem si je koupila, no neberte to za 19- 29 Kč. Ačkoliv například Apokalypsa a Goliáš jsou už knihy pokračovací (Apokalypsa 2 a Goliáš třetí díl) a já nečetla předchozí díly, vzala jsem si je též, protože mě zaujaly (Goliáš, ač vypadá jako kniha spíše dětská, zaujala mě krásnými ilustracemi) a věřím, že budou pěkné.



Tak tyhle knihy jsem už nějakou dobu chtěla a vyloženě jsem je na veletrhu hledala. Děkuji také nakladatelství Joli za blogerskou slevu, díky které jsem si pořídila ve slevě Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala, po které jsem už nějakou dobu pokukovala. K nákupu mi přidali i časopis nakladatelství.



Nemohla jsem odolat ani stánku se záložkami, kde jsem si koupila krásné magnetické záložky s citátem takže konečně nebudu ztrácet záložky z knih a složitě hledat, kde jsem skončila :D. Také jsem shrábla zdarma Pevnost, časopis o fantasy a sci-fi. Vlastně jsem dost uvažovala, že si koupím předplatné, protože mají veletržní akci, že k ročnímu předplatnému získáte půl metru (Vážně půl metru!) fantasy a sci-fi knih, což jsem nakonec vzdala, protože to už bych domů vážně nedotáhla.
Cestou ven jsem si ještě odnesla malého plyšáčka - pejska (kterého jsem též věnovala bráchovi) jelikož jsem přispěla na nějakého asistenčního pejska :). Tím moje nakupování skončilo a po náročné a úmorné cestě domů mám zase zásoby knih - doma už mám vše přečtené :D.




Mrzí mě, že ke čtení se dostanu až příští měsíc, protože je přede mnou ještě jeden velmi náročný úkol a to udělat maturitu, tak se na to musím připravit, ale nějaké recenze snad už přidám příští měsíc :).

Žádné komentáře:

Okomentovat