neděle 6. ledna 2019

King



Z týhle erotický knihy si  nejen všechny holky k***a rychle sednou na p***l.

Možná trochu nečekaná úvodní věta na recenzi, ale nic jiného by to nedokázalo popsat lépe. Nelíbí se vám tento způsob vyjadřování? Tak vám radím, ať se od téhle knihy držíte dál, protože to není nic pro "slušné" dívky a ženy či chlapce a pány. Téměř v každé druhé větě najdete sprosté slovo a snad každá pátá věta obsahuje sexuální podnět. Jenže ke knize tohoto typu to dokonale a neodmyslitelně patří.

King je totiž všechno, jen ne obyčejný člen lidské společnosti. Je silný, zuřivý, impulsivní, nevyzpytatelný, nebezpečný, ale zároveň zmatený, citlivý a svým způsobem i láskyplný. King je opravdu král. Král kriminálníků, král vyvrhelů, král mužů, prostě král džungle, která je snad nebezpečnější než jakákoli divočina. Už jen popis jeho vzhledu dost živě vystihuje, kým je.

Když se King vrátí z vězení, zjistí, že vše je jinak. Nedokáže už se úplně vžít do svého života, sám nechápe co přesně se a ním stalo. Jeho jediná touha je získat zpět Max. Jeho jediné a největší štěstí. Možná vás poprvé i překvapí o koho vlastně půjde. A pak se tu ukáže ONA. Říkají jí Doe. Naprosto pravý opak jeho samého. Zranitelná, příliš upovídaná dívka, pro kterou je nejdůležitější přežít a zjistit kým vlastně je. Za každou cenu. Pro ní je její vlastní tělo a mysl záhadou. Našli ji v příšerném stavu, bez paměti a jakékoli informace o tom, kým dřív byla (nebo snad kým stále je?). A přesně tahle holka se ukáže v jeho domě a způsobí jeden ohromný a ničivý hurikán různých událostí. Jenže on vlastně ví co je ta holka zač...

Pro mě to byl ze začátku trochu šok. Jsem zvyklá na drsnější knížky, ale i mě samotnou byl styl, kterým je kniha napsaná trochu zarážející. Ale kniha je tak čtivá, že si na to velmi rychle zvyknete. Kdybych to měla k něčemu přiřadit, napadá mě minimálně stokrát drsnější kniha Padesát odstínů šedi. King je od začátku až do konce o sexu a často velmi tvrdém podsvětí, kde se nezaleknou ani vraždy vlastní matky či znásilnění vlastního syna...

Ačkoli mi některé události přišly dost očekávatelné, jiné vám zase vyrazí dech a očekáváte, co se bude dít dál. Postavy jsou velmi rozmanité a každý si tam najde svého oblíbeného hrdinu, i když to nejsou zrovna hrdinové v pravém slova smyslu. Když se vám nebude líbit záhadný King nebo trochu lehkomyslná Doe, určitě si zamilujete třeba věčně dobře naladěného Preppyho nebo celkem milého, ale nebezpečného Beara. Kniha je plná zvratů a konec vás zasáhne tak, že se nebudete moc dočkat dalšího dílu s názvem Tyran. Myslím, že kniha asi nebude úplně pro každého. Zejména lidé se slabší povahou by ji asi číst neměli, protože se tam kolikrát dočtete i to, co vám nebude zrovna milé si představovat. Ale pro ty, kteří mají rádi napětí, romanci, erotiku a trochu toho humoru, je tahle kniha skvělou volbou a garantuji vám, že ji přečtete se zatajeným dechem od začátku až do konce!

Za tuhle knihu musím moc poděkovat internetovému e-shopu Megaknihy. Tuhle stránku musí znát snad každý knihomol. Vždy tu seženu i méně známé knihy většinou i za tu nejlepší cenu na trhu. Kromě toho často nabízí dopravu zdarma a spoustu zajímavých nabídek. Například na jejich e-shopu odměňují nejaktivnější recenzenty. A hlavně u nich pracují fajn lidičky, se kterými si ráda napíšu a je vidět, že knihám opravdu rozumí a jsou na správném místě. Takže pokud tuhle stránku náhodou neznáte, najeďte si na jejich stránky www.megaknihy.cz a věřím, že úplně každý knihomol si tam najde to své.

Hodnocení knihy:★★★★★

Ukázka z knihy King od T. M. Frazier:

"...Jedním pohybem si její bezvládné tělo přehodil přes rameno. Při každým kroku se mu ruce tý holky komíhaly za zádama. Než z místnosti vyšel, obrátil se ke mně.
"Už jsi s ní skončil?" zeptal se. Kvůli hlasité hudbě jsem ho skoro neslyšel. Bradou ukázal na tu brunetu na rameni a na tváři se mu roztáhl takřka dětský úsměv. Přikývl jsem a Preppy se zaculil, jako bych mu dovolil pořídit si štěně.

Čůrák jeden dementní.

Měl jsem toho kluka moc rád.

Zavřel jsem dveře, ze spodní zásuvky bedny s nářadím, kde jsem skladoval svůj tatérskej vercajk, jsem vytáhl pistoli a kudlu. Nůž jsem si vetkl do kanady a pistoli za opasek džín.
Potřásl jsem hlavou ze strany na stranu, abych ten opar nějak rozehnal. To s váma udělá vězení. Tři dlouhý roky spíte s jedním okem otevřeným ve vězení plným muklů, mezi kterýma máte přátele i nepřátele. 
Teď nadešel čas, abych se na některý z těch přátel obrátil a požádal je o laskavost, protože je nutný se postarat o něco důležitějšího, než jsou moje vlastní sobecký sračky.

O někoho důležitějšího..." 

PS: Při čtení knihy mě napadlo, že je fajn, že český jazyk je tak rozmanitý, protože v angličtině bychom se museli pravděpodobně omezit často jen pár neslušných slov. obsahujících většinou jen f**k a sh*t, kdežto v našem jazyce se kolikrát nestačíme divit, co ty lidi nevymyslí za nadávky :D


Žádné komentáře:

Okomentovat