pátek 5. srpna 2016

Červenec 2016 - Novinky

Co je nového za měsíc červenec? :)

Tak za prvé, přečetla jsem bohužel jen jednu a půl knihy :(. Je to hlavně z důvodu že jsem chodila na brigádu a tak jsem neměla moc čas a navíc jsem se trochu zasekla u knihy Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala. Kniha mi moc nesedla a tak mě vůbec číst nebavilo.

Za druhé, vrhla jsem se na detektivky! :D Tento žánr jsem tak nějak "objevila" až teď. Samozřejmě jsem nějakou tu krimi přečetla už dřív, ale nějak mě to asi nezaujalo. Teď ale čtu Hedvábníka a nějak mě to začalo bavit. Nevím, jestli to je tím, že je v knize hodně znát cit Rowlingové pro skvělý popis scény nebo tím, že hlavní postava Cormoran řeší docela zajímavý případ, ale prostě mě to baví.

Za třetí, objevila jsem naprosto úžasné místo! :D Byli jsme s rodiči v Babiččině údolí v Ratibořicích a objevila jsem tam něco jako dobročinný bazar. Mají tam spoustu starších knih a všechny za 5 kč, bez ohledu na stav či tloušťku! Samozřejmě jsem si hned odnesla 4 knihy ačkoli bych si nejraději odnesla o moc víc :). Měli tam spoustu detektivek, a jelikož detektivky mě teď docela baví, koupila jsem si dvě od Dicka Francise. Francis píše detektivní knihy z dostihového prostředí a já mám koně ráda (navíc kamarádka Dickovi knihy miluje a už několikrát mi je doporučila), tak jsem si je vzala.


Dále jsem si odnesla knihu Cartervillské strašidlo od Oscara Wilda. Knihu jsem vzala zejména proto, že Oscara Wilda považuji za jednoho z těch lepších "starších" autorů. Navíc mám hrozně ráda jeho citáty - možná jste si všimli, že jsem tak trochu "citátový sběratel" (a ano hrozně ráda využívám uvozovky :D).

No a poslední knihou, kterou jsem si z Ratibořic přivezla je Dracula. To byla naprosto jasná volba, už jen z důvodu, že jsem si ji chtěla přečíst už dávno, jen jsem se k ní nějak nedostala. Další důvod je prostě to, že je to DRÁKULA, nejslavnější upír a upíři jsou jedny z bytostí, které prostě miluju (jako draky, grify a další fantasy stvoření).


A za čtvrté objednala jsem si Knihobita! Možná jste zaregistrovali, že jsem se na facebooku na stránce knižních blogerů na Knihobita ptala. Nakonec jsem to riskla a balíček si objednala a musím říct, že mě překvapili, ačkoli mi balíček teprve přijde. Při objednání měli nějaké technické potíže a nešel úplně vyplnit profil. Za pár dní mi volali z Knihobita a podrobně se mnou profil prošli a vyplnili, co všechno čtu a nečtu.

A za páté, vyměnila jsem knihy s jednou milou blogerkou z Medvědí oázy. Vyměnila jsem je za čokošku, bombóny a knihu Sto a jeden dalmatinec. Jsem na ně tedy zvědavá :)




Takže to je trochu delší shrnutí za měsíc červen. Doufám, že se vám líbilo :).

Žádné komentáře:

Okomentovat